Quando gera beo se beveva el spriss visin al mar...

Pubblicato il 22 agosto 2014

Quando gera beo se beveva el spriss visin al mar...

Par pasà un secolo da quando go visto el sol l'ultima volta, desso xé tuto un scravassar e tonizar de zorno e de note.
Proprio st'altro zorno gero drio parlar co na me amiga, che la me dixeva che un fià de setimane fa la gera 'ndada a Malamoco par chiaparse un fià de sol e se ga trovà in mezo a na festa piena de goti de spriss. Se ti la conossi, ti capissi par cossa che la dixe che se gà "trovà in mezo", ela la xé sempre in giro, sempre che trova robe da far e gnanca poco bele. 

La me ga contà de sta barcheta che la ga visto a Malamoco, proprio quela che go visto mi el zorno dopo el Redentor, sì perché i xé drio far un tour e i venexiani no pol che essar contenti, dal momento che qua ghe xè la patria del spriss. 

Ela se ga messo là con quei quatro amighi co' cui la gera 'ndada in spiagia e po' se gà passà la serata co' un per de cicheti e un spriss. Ghe gera tochetini de pan brustolà col bacalà e co le aciughe. Gnanca mal.

  • APERITIVO

scritto da:

Elisa Pasqualetto

Se c'è una cosa che so è che amo mangiare. Mi sento una sorta di Sherlock Holmes dei ristoranti e pub, nel cercare continuamente posti nuovi e spesso fuori dagli schemi. Quando non mangio, scrivo e viaggio.

×